AnneBebek0 edauyanik Gercektende öyleymis 😂 ikinma ani ne zormus öyle balik gibide cikmiyor kolay kolay
AnneBebek0 Gulsah94 2 gece sadece sancim oluyordu ilk gece 8 dkda bir geliyordu sancilarim 2. gecede 6 dkda bir geldi sancim hep ama gündüzleri pek biseyim olmuyordu 😁
AnneBebek0 HaticeBerkayBalat3103 Amin canim cok tesekkürler normal dogum yaptim allah hepinizin yardimcisi olsun ben kurtuldum sizde kurtulursunuz insallah 😊
HaticeBerkayBalat3103 @AnneBebek0 bende dogum yaptım canım suni sancı alarak çok şükür 10 günlük olduk bile rabbim isteyen herkese nasip etsin kolay dogumları olsun herkesin 🙏🙏😊