AnneBebek0 Kontrole diye geldim yatisim yapildi 4 cm acikligim varmis asiri heyecanliyim 🙈 ne zaman dogurrum aceba
edauyanik AnneBebek0 bende kontrole gittim 4 cm açıklıkla suni sancı verdiler 4 saatte doğurdum canım 😘 inşallah sende bi avazda kurtulursun 🙏🙏
AnneBebek0 edauyanik Insallah canim 😍 allah bagislasin darisi bana insallah zor muydu. Eger kendi gelmezse bir doz suni verecegiz dedi
edauyanik AnneBebek0 ya aslında o anlar çok zor geliyor insana Ama son bir saat çok sıkıntılı geçti benim için suyumu patlattıktan sonra yani . Onun dışında bebeğin kafası çıkınca kuş gibi hafifliyorsunuz emin olun hiçbirşey kalmıyor geriye 🙏😂
muges44 AnneBebek0 Açıklığın çok güzel haftanda epey ileri bence burdan dönüş yok ne güzel🥰inşallah bir avazda kurtulursun Allah yardımcın olsun inşallah çok güzel ilerlesin her şey, sağlıcakla kucakla💐
AnneBebek0 muges44 Aminn canim benimmm tedekkür ederim güzel dusn icin hepimiz saglikla kavusalim yavrumuza insallah 🥰