Adysms5502 şikayetlerin geciyo akıntin olmuyo ağrı yanma kaşintı vs olmuyo ama akıntı baslayınca anliyosun ki tekrar basladi 😊 ben kullaniyodum akıntı kesiliyodu tabi bi hafta sonra kesiliyodu cunku 1 hafta boyunca o 2 fitilin akıntısı gelecek korkma ondan bugun aldigin fitilin ki 2 3 gün sonrada gelebilir. Ondan sonra düzeliyo biraz akıntıyı falan kesiyo ama bana fitiller kaşintı da yapiyodu suan abtibiyotik kullaniyorum oda kaşinti yapti bende anlamadim nasil olcak bu enfeksiyon isi 4lt suyumuda hic eksik etmemem rağmen zaten hamilelikte 1 kere enfeksiyon cikarsa hep tekrarliyomus