PasaninAnnesi bebeğimin gelişimi haftasıyla uyumlu imiş . Hayır önde de değil Zaten gelişimi yani . Ki biz artık 28+6 olduk ben dediğiniz gbi beyaz ekmek Zaten yemiyorum normalde de yemezdim , tatlı hiç tüketmiyorum dondurma dahi yemiyorum canım istemiyor çünkü sadece meyve yiyorum Ve arasa nutella azıcık alıyorum sabahları sütle dengeliyorum . Bu kadar yani ... Haklısınız zaten çıksa daha Ne yapacağım diyorım . Meyveyi mi bırakayım yani anlamadım . Erik yiyorum onda da meyve Zaten günde bi adet muz birde . Hayır var olduğunu öğrenir isem beslenme düzenim çok bozulacak yani . Meyve yemeye de korkarım artık . Bilemedim yapalım bi önlem alırız en azından bişey çıkarsa dedi.