Adysms5502 ekstra bisey yemiyorum ne pisiriyosam onu bakliyat sebze ne varsa haftada 1 kez et kahvaltimi normal yapiyorum kilosu icin ekstra yaptiğim birsey yok anasına cekmis biraz 🙈😂 1.72 boyum biraz da kalıplıyım babasıda 1.75 😊 bu kilo boy durumları genetik diye biliyorum 😊 hatta sütten tiksinmistim süt bile hic icmedim daha yeni yeni 3 4 günde bir bi bardak iciyorum onada nesquik atiyorum biraz yoksa sade icemiyorum 🙊 bacak agrilarim coktu doktorum bebek kalsiyumunu aliyo icmen lazm dedi diye zorla iciyorum 🙈