muges44 ay valla evet 🤣 sancı cıkıyor ama onun dısında çok şükür bşy yok enfeksiyon tetikler sancıyı dedi ya dedim ben bunu 50 kere kullndım nerdeyse saşe eczaneci bile bunne artık diyo adam komsum eczaneci🤭🤣 gerekıyomuş abı dedim 😄 su içiyorm zaten tuvaltdem cıkamıyorum bıde suyu içince 🤦🏻♀️🤣 ben 37 den snra ellımden gelenı yapıcam bakalım🤣🤣 41 nedir 🤦🏻♀️🤣 sen tut içinde dicektım okadar😃