Hilal-95 canım hiç korkma ben bu hafta 3 doktora gittim emin olmak için 😀
Benim doktorum 30 haftalık en alttan kontrol etti bebeğim kafasından dolayı rahim uzunluğunu göremiyorum dedi ve alttan bak alıyım dedi Okeyledim ve bakınca dedi ki rahimde biraz kısalma var ama açıklık yok çok şükür iyi dedi. Tabi o gün eşim yoktu kaynanam vardı alttan baktı diye olay oldu doktor yanlış yaptı o yüzden rahim de kısalma vs oldu diye 3 doktora götürdüler ve doktorlara da alttan muayene etmek sakıncalı mi erken doğum tehtidi değil mi vs sordular doktorlar da hayır biz de görememiş olsaydık öyle bakacaktim alt muayene sakıncalı değil dediler. 2 hafta dinlenme ile biraz rahim boyu da düzelmiş yatıyorum dinleniyorum şimdi 32. Haftadayim. İnşallah bende 37. 38. Haftaları görürüm hiç kalkmıyorum wc dışında.
Yani korkma bir şey olmaz ben çok alıştım alttan muayeneye