hanife-71 bana her gittiğimde o aletle bakiyolar o cevirmesi ve titresimi acitiyo bugün çatı muanesini yapti doktorum parmağıyla 31 haftadayiz biz hersey normal diyo.
Hilal-95 hanife-71 neden okadar erkenden altdan bakıyor sancın flanmı var senınde o zıkımı bıda takarlarsa tekme atarım diye korkuyorum🤭🤭🤣🤣 banada hersey normal dedi sancın da olur dinlen braz dedi haftalık çağırdı
Hilal-95 Tugceliko19-19 ben bsy hissetmiyorum ama benmi yalnış gördüm acaba bana onlar 100 demedi ama kağıtdan öyle anladım ben yalnışmı baktm acaba kız🤭 ama sancın var dedi alt muayene yaptı normal dedi gönderdi
Figenny Benim doktorum ben çatı muayenesi yapmıyorum normal doğum diye başlicaz doğuma dedi. Arkadaşımın da çatı muayenesi sonrası suyu gelmişti normal doğum beklerken acil sezaryen oldu. Böyle bir durum yaşayan var mı ?
Hilal-95 Figenny ay allah korusun benmkıde 34 de tetiklemek istemedi bakmadı ama bugunde tekrar sancı görünce bakalım dedi şuanda iyim bsyım yok inşallah da olmaz ama bana elle bakmadı bnmkı farklı sanırım muayenem
Tugceliko19-19 Hilal-95 sancı 40 üstü olursa var diye biliyorum ben muhtemelen sen yanlış görmüşsündür 🤭 ne gibi şikayetlerin var ?
Figenny Hilal-95 ben de onu duyunca iyi ki bakmadı dedim ama tabi mecbur kalınca artık yapacak bişey yoktur. Zamanında gelsin hepsi 😁
sinas Hilal-95 😂 38 gayet iyidir😂 benim de erken doğum riskim var çok şükür 35+3 olduk, 37-38 iyidir diyorum ben de😍
Hilal-95 sinas valla bende ama sancı cektırım gelmese diyede korkuyom 🤣🤭🤭 bebelerin işi belli olmuyor valla sağlıkla kavuşalım inşallah 🤲🏻🤲🏻🙏🏻
sinas Hilal-95 doktorum da bu kadar erken sancı çekip doğumda suni sancı vermemiz gerekirse diye güldü muayenede😂😂
Hilal-95 Tugceliko19-19 yok kuzum benmkı yüksek çıkıyor baya sancım çıkıyor çıktığı için acıklık felan varmı diye baktılar zaten ama kağıdımı unutum orda 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Çok laf karıştı bi anda kağıdım doktorda kaldı hayırlısı bakalım inşallah 🙏🏻
Feyzabeyoglu Hilal-95 o plastik şeyle de muayene oldumm Elle de muayene oldum Çatı muayenesinden sonra 3 damla falan pembe kan gelmişti En zoru çatı muayenesiydi bide bi yandan sancım vardı Çok erkendi haftam sanırım o yüzden stres yaptım
Hilal-95 Feyzabeyoglu geçmiş olsun canm ya el acıtmaz diye düşündüm bende 🤭 plastık sert felan dedm heralde bıde çevırdı felan tekmeyi koyuyodum kafasına🤣🤣🤣 ama oda işini yapıyor benı sakınleşrdi allah razı olsun analık kadınlık cok zor çok🤦🏻♀️
Tugceliko19-19 Hilal-95 ama sancı olduğunu bile bile nasıl hiç bi şey yapmayıp sizi gönderiyorlar eve o kısmı anlamadım ? Yalancı sancıları herkes yaşıyor fakat doğum sancısı çıkıp nstde hadi git evine demeleri garibime gitti 😌