zeeynepp19 Leylayz bana arıcaz dediler aramadılar kendim gittim tetanoz için meğersem kaydımı yapmamışlar. Oldum aşımı aç tok sormadı tok gitmiştim 2.Tetanoz için de 22 kasıma randevu verdi
Yzaman Leylayz Ac gidin o zaman kan ve idrar tahlili alıyorlar ben hamilelik kaydı için gitmiştim aile hekimim erken saate aç gel yarın tahlil yapicaz dedi
Poyrazin_annesi Ilk doz da benı aradılar gttım tetanoz aşımı oldum ve bana aşı kartı verdıler orada tarıhler yazıo. Bu tarıhlerde gel gıne aşı yapcz dedıler
Leylayz tomrisveannesi ya bende olup olmama konusunda kararsızdım ama en son ne zaman yaptığımı hatırlamıyorum
tomrisveannesi Leylayz sistemden bakıyorlar ben 10 yıldan fazla olunca ilk dozunu yaptırdım. Doktorumda doğumda seni korur tek doz dedi. Bende o yüzden 2. Dozu yaptırmadım
Poyrazin_annesi Leylayz ilk gün hıc agrım yoktu ama sabah uyandıgımda dayanılmıcak kadar agrım oldu kolum kalkmadı resmen
baharelifbbasdag Kızlar covid aşısı ile tetanoz aşısı arası ne kadar olmalı ? Doktora sormayı unuttum bu hafta içi vurulmam lazım covid aşısı doktor randevum cumartesi günü 🙄
Leylayz tomrisveannesi Anladım canım teşekkür ederim gerek yoksa bende ikincisini olmayacam zorunlu de değil zaten