Leylayz aşı için aradılar ama kan idrar için aramıyorlar hatta Ben tiroid hastasıyım aylık kan vermem lazım onu bile sıkıntı yapıyor aile hekimi sanki ben keyfimden kan veriyorum… Özele gidiyorsan özelde niye vermiyorsun devlete gidiyorsan devletteki doktorun demek gerek duymamış diyor. Böle garip bir aile hekimi