Leylayz Merhaba 23+6yiz kızımla, sağlık ocağından aramadılar ebeyle her doktor kontrolu sonrasi gorustugumuz icin gorustugum zaman 20. haftada gelebilkrsin demisti illa 20 olmasina gerek yok 21 de olur dedi , 4 ekimde covit aşısı oldum 15 gün geçmesi gerekiyordu bende 21+1de tetanoza gittim yok gitmiştim, test filanda yapmadi bebeğinin kalbini de dinlycez dedi dinledik minik kizim hep hareketli maşallahı var 🤗 kilo ve tansiyona bakiyor o kadar,
15 gün sonra covit 2 olucam , ikinci doz tetanozumda 24 kasimda , hic bir yan etki vs olmadi kolum agirmadi