edasahbazsahin Cerenbskn aslında benimde hiç ödemim basenim falan yok çok şükür ama göbek beni kısıtlıyor baya😂
Bkmezc Cerenbskn ay ağrım karnıma doğru gelmeye başladı geliyor mu acaba yarım saatte bir ağrı var şiddetlenmesini bekliyorum acaba geliyor mu
Cerenbskn Bkmezc aşşağı makata doğru vurur ağrı o zaman doğum ağrısı gibi düşün bildiğin büyük abdestini yapacakmış gibi oluyormuş bide kasık ve bele vururmuş
Cerenbskn Gokce91 benim hafif hafif aşşağıda oluyor ama abartı bir şekilde değil direk pilates yapıyorum
Bkmezc Cerenbskn şuan hastaneye gidiyorum bi kontrol etmek için bi gidiyor geliyor süresi belli değil
Bkmezc Cerenbskn nts bağladılar sonra sancım çıktı açılma varmı diye baktı açılma yok eve gönderdi sıklaştığında gel dedi
Yaseemiiin Herkes sabırsızlıkla bekleyişte sanırım 🥰 38+2 olduk ilk gebeliğim hiçbir şey anlamıyorum. Bazen çok hareket ettiğinde ağrım oluyor onu bile doğum sancısı sanıyorum 😂😂