Cerenbskn Deniz59 düzensizse sancı tutmuyorlar yolluyorlar dün acildeydim tansiyonum yüksekti nstye soktu sancı çıkıyor bende de hafif hafif vardı sonra düzensiz olduğu için yolladı iyi ki yolladı sancıyı evde çekmek istiyorum ben hastanede direk ya kesiyor yada sezaryana alıyor
Cerenbskn Tugce-ylds aman aman iyi maşallah sağlıklı olsunda çok kilolu olmasına gerek yok 1 ayda tosuncuk oluyorlar zaten😂
Bkmezc Cerenbskn gelsin diye squat yapiyorum yuruyus yapiyorum humra yiyorum agrm cok var ama sıklaştığı yok
Cerenbskn Bkmezc ay ben neler neler yapıyorum gelen giden yok o ağrılar 1-2 güne sıklaşır yavrum beklemediğin anda gelir
edasahbazsahin 38+5 bizim de gelen giden yok. Ara ara sancılarım oluyor çok düzensiz dinlenince geçen cinsten yaniiii bekliyorum😂
Bkmezc Cerenbskn ay ağrım karnıma doğru gelmeye başladı geliyor mu acaba yarım saatte bir ağrı var şiddetlenmesini bekliyorum acaba geliyor mu
edasahbazsahin Cerenbskn ahh bence de hem diyorum zamanında gelsin vs 😂 hem de diyorum yeter artık çorabımı ayakkabımı giyemez oldum. Tezgaha yaklaşamaz oldum😂
Sibel_tanik Cerenbskn doktor cuma günü saat 09.00-10.00 gibi tok karnına gel dedi. Suni sancı deneyeceğiz sanırım olmazsa sezeryan olacak.
mhbbbera Bende sizden 1 hafta gerideyim 37+3 benim catım ağrıyor kemiklerim yani onjn harici hiç bi Ağrı yok şimdilik
Cerenbskn edasahbazsahin ay ben o kadar şişmedim kız iç karnım genişmiş ama yinede yoruyor eğilip kalkarken😂
edasahbazsahin Cerenbskn aslında benimde hiç ödemim basenim falan yok çok şükür ama göbek beni kısıtlıyor baya😂
Cerenbskn Gokce91 benim hafif hafif aşşağıda oluyor ama abartı bir şekilde değil direk pilates yapıyorum