Bkmezc Cerenbskn nts bağladılar sonra sancım çıktı açılma varmı diye baktı açılma yok eve gönderdi sıklaştığında gel dedi
Sibel_tanik Cerenbskn doktor cuma günü saat 09.00-10.00 gibi tok karnına gel dedi. Suni sancı deneyeceğiz sanırım olmazsa sezeryan olacak.
Cerenbskn Sibel_tanik inşallah olur yavrum o suni sancıyı çektikten sonra sezaryana gerek kalmazda sağlıkla alırsın kucağına🙏 Ama olmuyorsa normale zorlama neyse hayırlısı öyle gelsinler
Cerenbskn Bkmezc sancıların geldiğinde oturup uzanma hareket et sürekli otur kalk çömel hadi bakalım hayırlısı hakkında kuzum
Evlatsevgisi2 Evlatsevgisi2 canım devlet hastanesine gidiyorum bebekte bı sknti görülmediği sürece herşey yolunda gittiği sürece 42 ye kadar bekletiyoruz diyolar beklemek istemiyorum bende napicam bilmiyorum ☹️
Cerenbskn Bkmezc valla banada arada gidip geliyor ama o kadar çok değil pilatese oturuyorum yürüyüş yapıyorum sürekli ama daha gelmeyecek gibi😂
Cerenbskn Evlatsevgisi2 kızlar bende de şu 1 haftadır tansiyon var korkuyorum bebeğe zarar verir mi diye bilgisi olan var mı 14/10 a kadar yükseliyor
Cerenbskn Bkmezc yok benim 1 haftadır tansiyon sıkıntım var kuzum 14/10 hep bakalı. Şimdi hastaneye gidicem yatış yapıp yarın sezaryana alabilirler
Bkmezc Cerenbskn sağlıkla kucağına al canım inşallah duam seninle güzel düşün güzel olucak her şey ❤️🙏🙏