Deniz59 düzensizse sancı tutmuyorlar yolluyorlar dün acildeydim tansiyonum yüksekti nstye soktu sancı çıkıyor bende de hafif hafif vardı sonra düzensiz olduğu için yolladı iyi ki yolladı sancıyı evde çekmek istiyorum ben hastanede direk ya kesiyor yada sezaryana alıyor