Esraaaa_ Canim eğer günün geçiyorsa erken test yapma bekle biraz .ben cocuk düşündükten sonra ilk ay 6 gün gecikti normalde adetim düzenliydi hep o ay adetimi gördüm sonraki ay 10 gün gecikti 10.ncu günün sonunda test yaptım pozitif çıkmıştı hiç bir belirti olmamıştı bende ilerleyen günlerde göğüslerimin üstündeki damarlar iyice koyu maviye dönmüştü onun dışında belirtiler 6 nci yada 7 nci haftadan sonra koku yada tiksinmeyle başlıyor .