Esraaaa_ Mrs_Demir gözünüz aydın Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin darısı isteyen herkesin başına inşallah 🌺
Dilay_lay Burcu-10 herkeste öyle değil tatlım. Bende de çıkmadı ötekinde çıktı ama başka bi arkadaşta ikisinde de çıktı. İnsnadan insana değişir. Net olması için dedim onu
Merve_0109 Esraaaa_ ilk evlendiğim günden bu yana hiç korunmadım eşimde korunmadı bir ay geçti iki ay geçti üç ay geçti dört ay geçti tik yok üç gün geçiyor diyom aha hamileyim pat hoş geldin yapıyor bana deli gibi ağlıyorum benden sonra evlenenler simdik doğurdu sinir oluyor bu sefer eşime sariyorum en sonunda dedi hadi kalk böyle olmaz ikimizde kontrol olacağız kimde sorun varsa tedavi olacak ben oldum venim herşeyim normal çıktı eşime sıra geldi gelmez olaydi doktor yüzümüze baktı o bakışı unutmamm asla dedi beyfendi siz kısırsınız tüp bebek bile öneremicek kadar azmış sperm sayısı donduk kaldık üç aylık tedavi falan dedi eşim hiç birşey demeden elimden tutu çıktık doktorun yanından ama öğün çok kötüydük ya okdar berbat bir hisski eve geldik hiç konuşmadık hayatımız bittitmiş gibi oldu 2 hafta öyle geçti en sonunda evde bir kıyamet koptu bir kavga bir gürültü boşama konusu avukat arıyoruz artık birbirimizden kurtulmak için aileler araya girdi falan filan ben ayrı memlekete gelin geldim ailem 9 saatlik uzaklıkta benden o kavga günü nasıl ağlıyoruz en sonunda ayrılamayız dedik birbirmizi çok seviyoruz çünkü birlikte toplarız dedik olmasın evlatlık alırız dedik vazgeçtik döndü bana dedi git annen gile 15 gün kafanı topla bende toplayayım bir hal caresine bakarız tedavi olurum ameliyat yaparım ne gerekiyorsa yaparız dedi babam öğünün sabahı geldi beni aldı Adana’ya gittik ama ben bittiyorum resmen mide bulantıları başladı koku hasaiyeti cart curt ama hep başka şeylere bağlıyorum ablam bana dedi sen hamilesin yok dedim bizim çocuğumuz olmuyor falan yaptım neyse 15 günün sonunda evime dondum baktım addet gelmiyor tik yok ne gelen var ne giden dedim ben test yapacam ama yapmak içimden gelmiyor neyse yaptım ama test yaptığımı bile unutum öyle masada kalmış sonra hatırladım koşa koşa odaya girdim bir baktım iki kırmızı çizgi bana bakıyor dilim tutuldu inanmadım gittim ikinciyi yaptım ondada çıktın eşimi aricam gel hastaneye gidek diye yok aramadım akşam oldu eve geldi bir kutu yaptım ona verdim aldı açtı kutu elinden düştü bir baktım ben havadayım öpüyor Allah’a şükürler olsun diyor hemen özele randevu aldık gittik ve kızımızı gördük minacikdı daha simdik 33 haftalık olduk buda benim hamile kalma hikayem yani hiç umadığın anda çiçek açar bahçen kafaya takmamak lazım rabbim seninde elebet yüzünü güldürür vakti var demeki daha ❤️ uzun oldu Hakk’ını helal ett
Esraaaa_ Merve_0109 zaten moralim bozulmuştu okurken hem ağladım hem iyi hissettim bizde bir yıldır evliyiz üç aydır korunmayı bıraktık sabretmek gerek bunu bildiğim halde engel olamıyorum kendime üzülüyorum olmayınca acaba bir sorun mu var diye bide benim normade adetimin günü şaşmaz hep gününde olurum böyle iki aydır gecikince ümitleniyorm dediğin gibi sonra tekrar hasta oluyorum bu iki ay geçilmesinin nedeni stres mi acaba çünkü hiç gecikmezdi benim normalde Allah isteyen herkese nasip etsin bu duygudan mahrum Etmesin çok çok sevindim senin adına sağlıkla kucağına alırsın inşallah darısı isteyen herkesin başına 🤲 🌺
Bfduam Merve_0109 ya ne kadar güzel bi hikayen var, başı sancılı, zor ama sonu çok güzel:) Meğerse Dr eşinize “kısır, olmaz” dediginde hamileymişsin. Mantıken mümkün değil ama Allah diledi mi olmuş işte🤲
maviay246 Merve_0109 sonunda ağladım 🥰😭 rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin her şerde bir hayır vardır Allahtan Ümit kesilmez en çaresiz anınızda size çok güzel bir hediye yollamış çok sevindim sizin adınıza rabbim tüm çocuk isteyenlerin kucağını boş bırakmasın 💖😊🙏
Merve_0109 Esraaaa_ Allah’tan ümit kesilmez en önemli silah kafaya takmamak yumtalama günü bilemem ne günü hepsi boş bir boş ver kafanı arındır gerisi gelir eğer ikimizde sağlıklı bir sonunuz yoksa hiç üzülme rabbim geciktiriyorsa güzelleştiryor demeki hakkınızda hayırlısı olsun ♥️
Bfduam rabia__52 Hayırlı olsun bebeğiniz şimdiden:) Yumurtlamanın kaçıncı günü kanda öğrenebildin? Göğüs ağrısı adet öncesi gibi miydi?
Merve_0109 Bfduam Aynen öyleymiş artık mucizemi yoksa doktor dikkatsizliğimi ne dersek diyelim ama sonu çok güzel oldu inşallah sağlıkla kucağıma alırım kizçemi rabbim tüm isteyenlere versin bu duyguyu ♥️♥️♥️♥️
Bfduam Merve_0109 o süreçte yaşadıklarınızda kefaret olur inş. Arkadaşının eşinde sıkıntı var, sperm hiç yokmuş, çok detay bilmiyorum ama, sizde durum neydi daha mı farklıydı morfoloji, hareketli sayısı vs denir ya?
Merve_0109 Bfduam sadece sperm sayısını hatırlıyorum 2000 civarı bişeydi gerisi yok zaten eşim tüm belgeleri yaktı sinirden ozman
Ask34 Burcu-10 ağrılarınız her adet öncesi oluyormuydu yoksa ilk kez mi oldu acaba? Birde ne sıklıklıkla hissettiniz ağrıyı? Bende şuan o durumdayım da.
Bfduam Merve_0109 çok detayı olan bi alan, bahs ettigim kişide sıfır spermmiş. Allah kimseyi bu yollarda bekletmesin, yaşayan bilir.