Esraaaa_ bende adet sancısı çekiyordum fakat adet olamamıştım. Adetimin üstünden beş gün geçmişti hala aşırı sancım vardı, doktora gittim ve hamile olduğumu öğrendim. Yerleşme sancısıymış ama adet sancısından bi farkı yoktu. Başka bi belirtim de yoktu. Bence bir test alıp deneyin, umarım gönlünüzden geçen olur 🌸