Silacinarr00 Askeryareni hayır 13 haftalıkken gittiğimde kız a benziyor dedi 16 haftaya girdim kesin erkek dedi 😊
Askeryareni Silacinarr00 yanılıncada üzülürüm ben 😕 biran önce kıyafet alış verişi yapmak istiyorum 🥰
Askeryareni YeniAnne000 devlet söylemez zaten ben Kıbrıs’tayım bide uzman eşiy sen devlet hastanesi hiç bakmıyor köpek muamelesi yapıolar resmen o yüzden özele gidiyorum
Silacinarr00 Askeryareni bende emin olmak için 2-3 doktora gittim erkek dediler 19 haftalığım yeni yeni bişeyler alıyorum
sadem1 Askeryareni benimki direkt o gün görünmüştü kesin olarak. Ama kesindir demedim erken diye ileriki haftalarda kesinleşti erkek olduğu.
YeniAnne000 Askeryareni Nen devlete 3 haftadır randevu bulamıyordum gecen buldum öylesine gidicem yine ama zaten içeride toplam 5 dk bile durulmuyor kovar gibi çıkarıyorlar hızlı hızlı bir şey bile anlayamıyorsun
mucizegebelik6 Askeryareni yine de erkenden adlandırma bana 3 doktor erkek dedi 14. Hafta gidicem ozsman da erkek derse tamam bida ugrasmicam yani:) ta 12 nin basında öğrendik
Askeryareni mucizegebelik6 netleşmeden adlandırmam zaten hamileligimide daha yeni ögrendi ailem düşük olma ihtimali yüksek dedi doktor 2 bucuk aya girereken demiştik demedik daha doğrusu anlamışlardı 😂