mucizegebelik6 ben ilk evde test yaptı pozitif cıktı ertesi gün yaptım negatif iki gün sonra evde fenalaştım halsızlıgım cok vardı kafamı kaldırmadım hiç dedim hava degişligi oldu sanırım bilmedim bi yer eşimin işinden dolayı düşündüm hep böyle hamile olan komşularım sen hamilesin filan dedi eşimde korunuyor du ben ilaç filan korunmadım hiç evde kusmaya baslayınca acıle gittik testim düşük cıktı doktor sevinmeyin dedi düşe bilir deyince sürekli yattım doktor kontrolü ne kadar yattım