MoM173 canım benim eşim sinovac oldu. O da şu an pozitif. Pek bir işe yaramadı sanki aşı. Eşimin ikinci yakalanması. Birinci de aşısızdı bunda aşılı. İkisini de aynı atlatıyor ağır grip gibi. Hamileler üzerinde gerekli veriler toplandı diyorlar ama doğru dürüst bilimsel bir makale de yayınlanmıyor. Çok güvenemiyor insan açıkçası. Ama olmamak da kötü. İnsan ne yapacağını şaşırıyor