Bende 34.haftamda covit oldum aşı olmamıştım ve çok ağır geçirdim hastaneye gitmedim ama aldığım nefesin değerini Anladim bol bol su içtim c vitamini aldım eşim sürekli kelle paça icirdi zorla iştahım gitmişti kekik çayı yaptim ballı limonlu ılık su içtim ama zor atlattım bir gün iyiydim bir gün kötü öksürük çok uzun sürdü kemik ağrısından yatamiyordum günde 3 taneye kadar parol icebiliyordum karantinamin bitmesine 1 gun kala suyum geldi covid doğumu tetikledi 36+5 de evde 2 gün sanci çektim yattım karantinam bitti hastaneye gidip doğum yaptım çok zor bir durumdasınız inş hafif atlattıktan sonra bebeğinizi kucaginiza alırsınız