_Evlatcennetkokusu_ allah razi olsun devamli olmasada yatiyorum simdi esimde evde oldugu icin ogluma destek oluyor cok sukur pzt onun karantinasi bitiyor calisacak mecbur benim 6 kasim son gunum devamli dua ediyorum 10gun daha iceride kalsin diye! Ilk dogumum cok zordu 2.kolay olur dediler simdi sezeryan olursa uzulurum cunku normal dogumda hemen kalktim emzirdim altini aldim sadece dogumda yorgun dustugum icin 2saat uyumustum onun haricinde hep yavrumla kendim ilgilendim annemler yemekti bulasikti o islere baktilar sezeryan beni korkutuyor.
Siz nasil dogum yaotiniz sezeryan mi oldu?
Hemenayaga kalkabildiniz mi? Bide sezeryanda kac gece hastanede kaldiniz ben 2 diye biliyorum dogrumu? Devlette oldu dimi ben bize yakin butun ozelleri aradim kabul etmiyorlar covidli diye!