Milissy ben 6 yıllık evliyim 5 senedir düşüklerle sonuçlandı hep Allah büyüktür vardır bi bildiği dedim.tedavi olmadım hiç İstanbul dan memlekete taşınana kadar insanların baskısıyla çok övülen bı doktora gittim.benim kan pıhtılaşma bozukluğu vardı üçüncü gebelikten sonra öğrendim.dorduncu de iğne yaptığım halde yetmedi.soyle bi tedavi yaptı doktor ilk başta kesinlikle bi rahim filmi çektirin ve araştırma hastanesinde bütün kan değerlerinize bakın.esiniz de bi üroloji bölümüne gitsin tabi.4 aylık ilaç tedavisinden sonra hamile kaldım tâbi klomen ve çatlatma kullandım bir ay.ama kafadan ne zaman attım o zaman oldu.onceden ne zaman regl olacam hergun bakardım o ay gerçekten unuttum ne zaman olduğunu zor biliyorum ama ailenizle sevdiklerinizle zaman geçirin hiç yalnız kalmayın.ve şu gün ilişki olsun diye sartlamayin kendinizi ne zaman istediğiniz o zaman olsun.boyle uzun uzun yazıyorum ama yaşayan biri olarak hem azıcık dert anlatıyorum hem size bi faydası olur belki.Rabbim en kısa zamanda nasip eder inşallah aminnnnnn 🌼