Milissy kuzum normal de adet kanaması varken rahim filmi çekilmemesi gerekiyor enfeksiyona neden oluyormuş ben adetim bittikden 6 gün sonra çektireceğim.
Evet bazı şehirlerde gerçekten devlet hastaneleri berbat oluyor. Hiç ilgi alaka yok herkes babasının hayrına çalışırmış gibi umursamaz bir şey soruyorsun cevap yok surat beş karış. Ama cok şükür konya da yaşıyorum ve gerçekten çok devlet hastanesi var gittiğim bazı doktorları sevmiyorum bir daha gitmiyorum şimdi de mecburen devlete gittim gerçekten özele gitmeye okadar alışmışım ki güler yüz motive edici laflar. Devlete gidince aşırı yadırgadım kaç saat bekliyorsun birşey soruyorsun cevap yok suratlar asık ne bilim birdaha gitmeyi düşünmüyorum zaten filmden sonra