21glcn Gunesim1 ilk doğumum orda oldu sadece doğumdaki ebem ve hasta bakıcı iyiydi geri kalanlar berbat ilgisiz ukala, bin pişman oldum doktor desen bir an önce doğsun evime gideyim havalarındaydı, oda ve doğumhane temizdi canım
liveyourlife Gunesim1 ben ilk doğumumu orada yaptım. Doktorum senem hanımdı. Çok kibar ve iyi bir doktordur kendisi. Doğumhane, odaları temizdi memnun kaldım. Doğumum normaldi ebeler de ilgiliydi. Şimdi ikinci doğumumu da orada yapacağım kısmetse
21glcn Gunesim1 Ali beyde yaptım, gececi olduğu için acele ettirdi halbuki gündüz gelse ayrı ücret ödeyeceğimizi de söyledik resmen kabus gibiydi herşey berbat bir doğum süreci geçirdim ama tabi sizin de öyle olcak diye bir şey yok korkmayın o yüzden 💕
Gunesim1 21glcn doğumun acelesi de mi varmış daha neler ya. 😀 Eşim şunları okumalı resmen doktor konusunu abarttığımı düşünüyor ah ah
21glcn Gunesim1 kesinlikle canım gerçekten acele edicek bir şey değil o yüzden doktor en önemlisi, şimdi ikinci gebeliğim evime uzakta başka bir hastaneye gidiyorum doktorumdan çok memnunum bakalım hayırlısı 😘
Dugisim Esma123_ vallahi geç en pazartesi gittim söylendi. Bugün yine randevum var gidince tekrar sorarım.
Esma123_ Gunesim1 ben burcu beyüle gidiyoyorum her kelimesi normal doğum önceliğimiz o diyor büyük bi sıkıntı olmadı sürece
Gunesim1 Esma123_ az önce aradım randevu aldım. Önden hastaneye gidip hepsini öğreneceğim. İnşallah iyi olur herşey
Esma123_ Gunesim1 cnm biraz net konuşuyor teli var ama ben şuana kadar hiç aramadım randevu yoluyla görüştüm 36 haftalığım şuan ilerleyen durumlar neyi gösterir bilmem
Kuzeydry 175tl randevu Selda hanımın takibindeyim. Normal 2000 , sezeryan 3000 dendi. 6 ekimde sormuştum. Ekstra corona testi istiyorlar 180tl + refakatçiye 125 TL di.
Dugisim Kuzeydry Ben geç en hafta ki kontrol de muayene ücreti öderken öğrendim hepsi yükselmiş hatta dedim ki bir daha zam gelir mi acaba kızlar da yılbaşına kadar olabilir şimdilik bilmiyoruz dediler bende güldüm hatta iyi yırttım ben o zamana kadar doğururum diye.
Kuzeydry Dugisim şaka gibi ya birde yazılı bir şekilde vermiyorlar ücretleri 5 kasım gideceğim ben de kontrolüm var hayırlısı artık.