Sdashn doktorlar sezeryana yönlendiriyor. Benim doktorumu o yüzden değiştiriyorum. Normal doğuma engel durun yok dedi ama sezeryanla rahat edersin dedi. Ertesi hafta baktı ben kararlıyım bir hafta önce 2 kg dediği çocuğa 2900 olmuş iri oalcak mecbur sezeryan dedi. 1 haftada 900 gram mı aldı hocam dedim. İmkansız yani. İşte kıvırdı filan zaten bi hastane kurmuş kendisi oraya hasta toplamaya çalışıyor givi geldi onun peşimden 2. Hastaneye gittim hala hastane değiştircem diyor 36 ya geldim ben