Kuzeydry Dugisim şaka gibi ya birde yazılı bir şekilde vermiyorlar ücretleri 5 kasım gideceğim ben de kontrolüm var hayırlısı artık.
Gunesim1 Esma123_ az önce aradım randevu aldım. Önden hastaneye gidip hepsini öğreneceğim. İnşallah iyi olur herşey
KubraKocakaplan Gunesim1 Evet paylaşıyor zaten gittiğinde samimiyetini ve ilgisini görüceksiniz çok yoğun olmasına rağmen çok iyi değiştim 5. Doktor ilk defa bu kadar sevdim bir doktoru
Yasminys Gunesim1 bencede kesinliklr bedia zeynep yıldırim o kadar ilgili o kadar samimi ki kesinlikle memnun kalirsiniz ve normal doğum yanlısı, ben çok memnunum kendisinden
Yasminys Dugisim merhaba medilife mi 4500 yapmis sezeryani ne zamn sordunuz acaba cunku bende orda doğum yapacağim gecen hafta bugün sormistuk 3000 demislerdi bizede
Yasminys Gunesim1 gecen hafta bugun sorduk biz normal dğum 2500 , sezeryan 3000 denildi bize doğum gece falan olursa kendi doktorun icinde ekstra 600 lira ödenecek bize söylenen buydu
Enisermgl Ben geçen ay sordum , normal 1850 Sezeryan 2800 falan dediler Şimdi güncel fiyatları bilen var mı 🥰
Dugisim Enisermgl vallahi şimdi geldim ama oraya gidince ne yapacagimi unuttum bebeğim epey aşağı inmiş az kilo almış biraz kafam daldı sormak aklıma bile gelmedi. Ama geç en hafta gittiğimde gişedeki kız 4500 demişti.
Enisermgl Gunesim1 etiketlersen çok çok sevinirim valla Doğuma kaldı 1 ay hiç planladığımız gibi olmadı evime yakın bi hastane Ali beye gidiyorum açıkçası Nasıl edicezzz bilmiyorum
Gunesim1 Enisermgl az önce reyapla görüştüm normal 3000 sezeryan 3500 dediler yıl sonuna kadar da fiyatlar böyle kalacakmış
Enisermgl Gunesim1 rayaptaa arkadaşım hemşire çok beğenmiyorum yabancı çokmuş gelen Hastalık falan dikkat etmiyorlar diyor Medilıfe daha yakın evime orayı merak ediyorum güncel fiyatını açıkçası ☺️ Allah yardımcımız olsun valla