ozge07070 ben ali fuat beye gidiyorum kendi evim kemer çamyuva da ama annemlerin evi vitalenin burda o yüzden bekleme süresi sorun olmuyor ben doktorumdan çok memnunum çok naif iyi bi doktor çokta bilgili asla pişman olmadım 2. Çocuğum olursa inşallah onda bile ali fuat beye gelirim hastane sahibi olduğu için bide çok çok ilgili ama tabi diğer doktorlara göre muayne ücreti ali fuat beyin daha fazla