ozge07070 hastaneden hiç memnun değilim çok ayak altı odasının önü çok kalabalık oluyor malum covitte var beni çok rahatsız ediyor ,personel ilgisiz,sekreterlerle sanki yatış yapıyormuş gibi işimiz uzun sürüyor, doktoru çok bekliyoruz eşim her defasında nefret ettim artık diyor ben de artık kötü olmaya başladım ama doktoru seviyorum çok iyi çok memnunum benim 2. Gebelik 1. De de ona gitmiştim düşük oldu ve inanılmaz ilgisini hissettim ama hastane beni de düşündürüyor yani her an ben de değiştirebilirim.