Melekanne91 çatı muayenesinden bahsediyordanız cuma günü kontrole gittim 38+4 teyiz bu arada nst de hafif sancıların çıkmış açılmaya bakalım dedi tamam dedim çıktım çatala 10 saniyelik bi işlem açılman yok daha gelmiyor bebek dedi çatı muayenesi ne zaman olacak peki dedim doktora buydu zaten dedi ben şok çok korkuyordum çatı muayenesinden burda bir sürü post gördüm çok acıttı kanama oldu muayeneden sonra falan diye anlamadım bile ne olduğunu tek önemli olan kendini kasmamış olman ne canım yandı ne kanama akıntı bişey olmadı 10 saniye ya şaka gibi dedim kendi kendime doktorun odasında gülerek çıktım resmen kendimizi korkutuyoruz bence