Melekanne91 ben tam doğuma yakın bu hislerdeydim. Hatta ayiptir söylemesi kocaman çocuk ordan nasıl çıkar şaka gibi felan derdim 😁 acı dan korkuyorum ama hamilelik boyunca kendimi korkutmamaya çalıştım. Sizde hep olumlu düşünmeye çalışın. Belki demesi kolay diyeceksiniz ama ben acı çekme fobisi olan biri olarak söylüyorum kolay olacak diye telkin edin kendinize hep. Hatta youtube den meditasyon açıp yapabilirsiniz. Güzel düşünün ins kolay olsun. Hamilelil boyunca hep kolay olacağına inanmak istedim hatta öylesi isime geldi 😁 hakikaten kolay bsir dogum geçirdim. Bir anda aşırı acı yüklemesi olmuyor zaten. Yavaş yavaş artiyor. O yüzden sabir veriyor Allah. İnşallah kolayca alırsınız kucağınıza