Melekanne91 çatı muayenesini gözünde büyütme bence kendi kararın ama normal doğum istiyorum ben de arada düşünüyorum ne olacak nasıl olacak diye sonra o sabrı da gücü de veriyor yani Allah sonuçta 9 ay boyunca bi can büyütüyoruz içimizde dayanma gücünü de veriyor sağlıklı şekilde kucağıma almak ilk düşüncem tabii ki ama normal doğum istiyorum öncelikle korksamda acıya dayanıklıyım öyle düşünüyorum sezaryen daha çok korkutuyor beni nedense