Melekanne91 hiç korkmayın inanın eğer şartlar el veriyorsa en güzel doğum şekli. O aşamalaı tek tek yaşamak başarmak, insan gücüne hayran kalıyor. Tabiki en sağlıklı şekilde bebeğinize kavuşmak en doğrusu ama normal doğum çok güzel bi deneyim. Ben hemen sonrası yürüyerek odama gittim evde ki sürecim çok kolaydı. 2. Gebeliğim inşallah yine normal doğum yapabilirim çünkü 2 yaşında bi oğlum var iyileşme süreci çok zor geçebilir benim için. Hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla kavuşun 💕