Melekanne91 valla korkunun ecele faydası yok . Benim şuan ikinci gebeliğim ilkinde yerleri öptüm sancidan, ki beni kan tutar normalde , bende bayılırım ederim diyordum ama ne kadar kivransanda Allah gayretini veriyor ve çocuğunun çıkmasına odaklaniyorsun sadece 😅 şuan 2. Doğum için gene tedirginlik var deneyimli olmama rağmen ama yavruma kavuştuğun an herşey bitiyor o haz bambaşka 💕