Aslaninannesi01 Esra_dere2 üzülerek söylüyorum ama maalesef negatif 14. Gün Demişsiniz ona rağmen çıkmadysa yükselmez artık
Miniktosbaa Oznurcakir bu gün benim 12. Günümdü sonucum pozitif seninde pozitif haberini alırız inşallah hiç bir şeye üzülme daima pozitif olun üzülmek yasak size öyle düşünün inşallah tutunur bebişin kaç embriyo transferi olucak ??
Oznurcakir Miniktosbaa hayirli olsun canım benim . Aynen bişey düşünmemeye çalışacam inslalah . İki embriyo transfer edildi
Esra_dere2 İlk deneme ama çok zormus isteyip de olmaması rabbim size de sağ saglim kucağına almayı da nasip eder inşallah
Esrakavak Oznurcakir hayırlısı olsun canım umarım guzel sonuclar alırsın . Kaçıngı gun hangı kalıtede 2 emrıyo konuldu canım?
Esrakavak Oznurcakir birde 2 emrıyo transfer edılmesının sebebı varmı? Yasal degıl belli bı yaş altı dıye bılıyorum . Tabı yaşınızda bılmıyorum ama.☺️
Oznurcakir Esrakavak saol canım Allah rwzi olsun inşallah . 5..gün embriyosu iyi kalitedeydi . Ben ilk başladığımda söylemiştim bakarız o güne kadar bugün iki tane koyacaz dedi . Yaşım 29😊
meryemmm30 Oznurcakir merhaba hayırlı olsun inşallah pozitif olur 🙏🌼🌼Ben de rahim dinlendirme sürecindeyim 🌺
Esrakavak Oznurcakir insanllar ikiside sana tutunur🙏🏻 Bu yolda çabalayan emek gosteren herkesın rabbım kucagını doldursun insallah . Artık sürec bızım için başlayacak insallah gorusmeye gidicem en kısa zamnda bahceci ve memorialle🙏🏻
Oznurcakir Esrakavak Allah razı olsun inşallah rabbim nasip etsin sana tedavisiz zahmetsiz hayırlı bı şekilde 🤩
aslidbd Oznurcakir süreç için ne dedi doktorun peki? bana bir de bugün ekstradan dekort başlattı diğerlerine de aynen devam ediyorum.
meryemmm30 Oznurcakir Doktor opudan sonraki 2.adeti dedi canım rahim dinlensin dedi adet başından itibaren sürekli mi kontrol oluyor adetin kaçıncı günü transfer oluyor canım