meryemmm30 Oznurcakir Doktor opudan sonraki 2.adeti dedi canım rahim dinlensin dedi adet başından itibaren sürekli mi kontrol oluyor adetin kaçıncı günü transfer oluyor canım
Oznurcakir meryemmm30 meryemmm30 ben ilk adetle başladım ikinci gün estrofem başladık 17 gün kullandım daha da fazla 2 Ekim’de transfer hazırlığı yaptık 25 de işlem gercek oldu
EsrSvm Oznurcakir Canım gözünaydın Rabbim inşallah hayırlı haberi almayı nasip eder 🤲🏻 Nasıl hissediyorsun
EsrSvm Oznurcakir İdrara sıkışık olmak çok zorluyor evet aşılama da bende zorlanmıştım..Test günü ne zaman ☺️
aslidbd Oznurcakir süreç için ne dedi doktorun peki? bana bir de bugün ekstradan dekort başlattı diğerlerine de aynen devam ediyorum.
Oznurcakir aslidbd oksopar ve corospin devam . Monodoks ve perednol artık icmicem. Diğer kalan ilaçlara devam
umudumvar2 Oznurcakir Canım hayırlı olsun transferi olmuşsun ben de bekliyorum inşallah pozitif sonuç alırsın 🤲🤲
mbt34 aslidbd selam ☺️ şu anlık bir sıkıntı yok ilaç ve iğneleri kullanıyorum onun dışında çok düşünmemeye çalışıyorum. Bu benim 2.transfer ondan daha rahatım herhalde 🙈 bir de tutarsa acaba 2 si de tutar mı diye de merak etmiyor değilim :)
Garipyolcuu aslidbd şimdilik güzel gidiyor gibi 4. Günümdeyim tabi iğne yerleri ve kan sulandırıcı iğnesi ağrı yerleri hariç iyiyim 😂