Tgcycl Oznurcakir ah hadi hayırlısı canım stres yapma dua et işlem anında bol bol. Mucizeye şahit olmak harika bisi
balbebek412 Oznurcakir rabbim saglikla bebisin rahmine sim siki tutunmasini nasip etsin. Transfer esnasinda besmele cek ve rabbi yessir velatu assir oku surekli. Googleden yaz tam cikar devami da var zikir ben hatali yazmis olmayayim. Hayirli ve guzel haberlerini aliriz insallah. 🍀
Oznurcakir balbebek412 canım benim çok tşk ederim okurum tabi . Ya mübdi zikrini de insirahida okurum inşallah. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ♥️🤲
Deletedmom72727 Oznurcakir Rabbim güzel haberler almanı nasip etsin İnşaAllah çok dikkat et kendine bol bol dinlen yumurtanı ye İnşaAllah kucağına alırsın sende isteyen herkeste sağlıkla sıhhatle
Oznurcakir Deletedmom72727 amin canım benim ,Allah razı olsun inşallah hepsine dikkat ederim inşallah 🤩
aslidbd Oznurcakir bol suyla hallettim ama altıma edicem diye de ödüm patladı:) neyseki bitti çıktım eve dönüyorum🙏🤗 sana da bol şans 🧿
Bitterimmm Oznurcakir 10 inşirah 1 Yasin okuyacağım sizin için öğle namazının arkasına inşallah sağlıklı bir şekilde pozitif sonuç alırsınız. Rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın inşallah haftaya da benim transferim 😍🙏
Esra_dere2 Bende tüp bebek yaptırdım hanımlar cuma günü test yaptırdım 0.7 çıktı iki gün sonra yaptırdım 0.37 çıktı geç döllenme olan var mı hanimlar lütfen yazın olan varsa
Aslaninannesi01 Esra_dere2 üzülerek söylüyorum ama maalesef negatif 14. Gün Demişsiniz ona rağmen çıkmadysa yükselmez artık