sema81 Aaa sizinkisi daha da güzelmiş stabil kalmışsınız. MaşaÂllah bebişin kilosu da çok güzel, acaba bebekler şuan söylendiği kilo da doğuyorlar mı yoksa bu ortalama bir değer mi. Kolay doğumunuz olur inşaÂllah, sağlıkla sıhhatle alın kucağınıza ☺️🌸