Ebruoksuzoglu vücut kitle indeksim normaldi aslında şöyle 1-2 kilo daha alsam fazla olan grupta yer alacaktım sınırdaydım yani, o zaman benim açımdan çokta iyi bir durum olmuş şu an. Bende böyle düşünüyorum mümkün oldukça vitamin takviyelerimi alıyorum, hafta da 2-3 gün et tüketimi, balık tüketimine dikkat etmeye çalışıyorum umarım hepimiz çok sağlıklı ve mutlu anneler oluruz ☺️🌸