Kbraackz ben ilk 16 hafta kilo almadım bebişin kilosu normaldi. Şu an 25 haftalık oldu toplam 5 kilo almışım herhalde doğuma kadar yine bir 5 kilo alırım. Yani toplam 10kilo almış olurum zaten bebekler 7.aydan sonra büyüyorlar mantıken benim başlarda kilo almamış olmam normal.
175 boy 59 kilodaydım hep zayıf biriydim, doktor bana ‘sen 13-14 kiloya kadar çıkabilirsin sıkıntı olmaz’ demişti. (Şu an 65 kiloyum)
Et, tavuk ve balık tüketen biri değilim o yüzden sebze ve bakliyat yemekleri yapıp pilavla yada ekmekle birlikte yiyorum. En başından beri kapalı paket aburcuları kesmiştim arada nefsim körelsin diye azıcık yiyorum.
Ailede şeker hastalığı var ve benim kendimi bildim bileli kan değerlerim düşüktür çok şükür bebiş sayesinde kendime geldim😂 Hem onu düşünüp daha yararlı ve istikrarlı şeyler yemeye başladım hem de doktorun verdiği takviye ilaçlar çok iyi geldi.