Kbraackz teşekkür ederim, sağlıkla gelsin bebekler. sanki insanlar umursamıyor, mesela birine söyledim şekerim var filan akrabalardan, aa hiç yaptırmasaydın test adm yaptırmadım dedi. toplum olarak enterasan bi noktadayız, test yaptırmamak bu durumun olmadığı anlamına geliyor gibi davranıyorlar.
doğru cennet boşa annelerin ayağı altında değil🤩 bebekler sağlıklı olsun da biz artık idare ederiz bi şekilde😁