Tospiikkk yaklaşık iki ay önce aynı sorularla aynı korkuyla bende aynı şeyleri düşünüyordum hiç korkma canım evlenene kadar igne vurulmayan ben 😂korkmadan aglamadan doguma girdim ben genel anestezi tercih etmedim zor uyanılıyor diye belden aşağı uyuştu sontaj ozman takıldı hissetmedim hiç Bi şekilde alt tarafın komple uyuşuyor bebeğinin aglama sesini ilk duymak dünyalara deger heyecanlanıcaksın tabikş dünyaya Bi can getiriyorsun ilk 5 dakika bebek alma zaten sonra bebeğimi gördüm öptüm sonrası için baş ucunuzda hemşire oluyor zaten anlık soruyor bişeyşn var mı miyden bulanıyor mu fekan diye kızımı gördükten sonra dinlenmek istiyorum dedim 10 dakika uyuttular odaya cıkarken uyanmıştım 25 dakika dikişlerim sürdü 6 saat sonra ayaga kalktım ilk kalkma zorluyor eşin yanında olsun sonrası için sıvı alımı başlıyor sütün yavaş yavaş geliyor benm 2. Gün az 3.gğn duştan sonra tamamen geldi bebegini bol bol emzir süt artıyor büyük abdest en sonra katı gıdaya başlıyorsun ama az az ye kabız olmamak için malum dikişler var dikiş zaten yapıştırma ama iç dikişler için sormak istedigğb başka şeyler varsa sor canım allahım saglıkla evladını kucagına almayı nasip etsin inş