Öncelikle sağlıkla kucağına al inşallah canım. Ben 16 yıl önce ilk doğumumu genel, 11 yıl önce ikinci doğumumu spinal anestezi ile yaptım. Şimdi 3. İçin yaklaşık 40 gün kaldı. İlk doğumdan önce hiç bir şey araştırmamıştım, ama son gece heyecan ve korkuyla uyuyamamıştım. 2. Sinde ne kadar artık tecrübeliyim desem de aynı heyecan ve korkuyu yaşadım. Şimdi yine başlıyoruz. Aslında ne kadar az bilirsen o kadar cahil cesareti oluyor ama demem o ki 3. De olsa bu hissettiklerini ben de hissediyorum, yani çok normal. Ama şu kadarını söyleyebilirim. İki anestezi türünde de ilk gün dışında son derece ağrısız ve hızlı bir iyileşmem olmuştu. Sonda. Anestezi iğnesi vs. Hiçbir şeyi düşünmeyin. Hepsi bir sinek ısırığı gibi ve anlık. Oldu bitti olacak. Stres yapmadan ve olumsuz hikayeleri okumadan ilerleyin. O gün hayatınızın en özel günlerinden biri olacak. Minnakınızın kokusunu duyduğunuz an her şey geride kalacak. Sağlıkla alın kıcağınıza ve darısı başımıza.