Tospiikkk cumartesi spinal anestezi ile sezaryen oldum kendi yaşadıklarımı anlatayım herkesin bir değil tabi başta belirtiyim. Canı aşırı kıymetli olan biriyim iğneden korkarım mesela o derece. Sonda hiç acımadı uyuşturup taktılar çıkarırken de uyuşma çoktan geçmişti ama asla acımadı benim. Omuz ağrım oldu aşırı dikişim içten dışardan dikiş görünmüyor ama ayağa kalkarken yürürken ve yatarken aşırı zorladım ama ilk kalkışla ikinci üçüncü bir olmuyor. Cumartesiye göre biraz daha iyiyim. Ben paniklerim diyordum spinalde ama hiç paniklemedim oda ayrı şaşırtıcıydı. Sütüm şuan yok çook az.