elifinilki27 özele gidiyorum bi kaç gün önce kontrolüm vardı şaşırdım ultrasonda büyüdüğünü fark ettim daha sonra bi kaç söylediği seye bebekle alakalı aa dedim kafası biraz büyük dedi mesela ne demek oluyor dedim fabrika çıkışımıyız herkes farklı dedi, bişey desek doğuracak olan biziz ne diyeyim biraz ukalalâr, siz özele ki gidiyorsunuz devlet mi