Asyaveannesi36 valla zar zor iyi doktor buluyorum tam faydalanamadan gidiyorlar oldum olası böyle kadersizim😀hamilelik değil başka bir durum olsa gider gelirim valla onun için kanununi ye kadar ama kar kış ağırlaşcam gidemem. Allah yolunu açık etsin onun da biraz da başkaları faydalansın napalım :) aminnn,amin inşallah 🤲