Ceyliinnn az hasta almıyorlar belli bir kota var ona göre alıyorlar. Yeterli hekim yok. Beyin göcü yapiyorlar. Neden anlamak istemiyorsunuz. Ben hemşireyim binlerce sağlık çalışanı covidden öldü. Rutin işlerin dışında covid ve aşı işleride çıktı ama bakanlık 11 aydır eleman almıyor. Artık gerceklerle yüzleşin ya. Ta burama kadar geldi valla. (İş yükü arttı ama maaş da hiç bir değişiklik yok, çıkan haberler yalan covidden dolayı ek ödeme almadık) gebe kadına da artık inanırsınız diye düşünüyorum