DnzDrn çok teşekkür ederim yanıtınıza, evlatlarımızı sağlıkla alalım kucağımıza aminnn🤲🏻 Ben de beklerdim, evde olsam belki hiç olmazdım üçüncüyü ama çalışıyorum daracık bir ofiste, sürekli maske takmam mümkün değil, kendimi koruyamamaktan korkuyorum…