Mom3834
Mom3834 teşekkür ederim yanıtınıza, şöyle ki ben öncesinde bir düşük bir dış gebelik geçirdiğim için çok doktor gezdim, Ankara’da neredeyse gitmediğim kadın doğumcu az diyebilirim, en son şu an ki doktorumu buldum ve ilk kez güvendim, tıp fakültesi bölüm başkanı bir prof. O yüzden daha çok güvendiğim bir doktor da olmadı bugüne kadar açıkçası… ne zor durumlardayız gerçekten birine inanmak güvenmek gerçekten çok zor böyle bir durumda ama elimden de birşey gelmiyor… yine de olmadan önce bir antikor ölçtüreceğim.